İSMAİL DEMİRTEPE / SAKARYA KARASU YASSIGEÇİT İLKOKULU / ÖĞRENCİLERİMİZİN PROJE SONU DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ VİDEOSU


Yassıgeçit ilkokulu Öğrencileri, Projemizi Değerlendiriyor. -Yassıgeçit Köyü-Karasu -SAKARYA

 

Yassıgeçit Primary School Students Evaluate Our Project. -Yassıgeçit Village-Karasu -SAKARYA

 

Sakarya Karasu Yassıgeçit İlkokulu 4/A Sınıf Öğretmeni İsmail Demirtepe olarak , öğrencilerimizin projemizle ilgili görüşlerini ifade etmelerini sağladım.  2021 yılının Ocak ayının başından bu yana  

katılım sağladığımız projeyi öğrencilerimiz çok yönlü olarak değerlendirdiler. Projeyi farklı açılardan ele alarak , projede öğrendikleri bilgi ve becerilerin kendilerinde ve çevresinde , proje ekibinde gösterdiği etkiyi anlattılar. Farklı ülkelerden ve şehirlerden katılarak bizimle beraber çalışan öğretmenlerimizi, öğrenci arkadaşlarımızı , uzaktan toplantılarda bizi bilgilendiren alanında uzman konukları ve eğiticileri de düşünerek  etkileşim halinde oldukları insanlara yansımalarını da bizlerle paylaştılar.  Öğrencilerimiz  projede öğrendikleri bilgilerden hareketle bir ritim kalıbı da kullanarak 

 " Önlemleri Alıyorum " isimli bir şarkının sözlerini oluşturup , kendi belirledikleri ritim ile  beraber seslendirdiler. Şarkımızdan sonra projede akıllarında kalan cümleleri beraber söyleyerek bir kez daha hatırladılar. Öğrendiğimiz önemli bilgi ve becerileri tekrar hatırladığımız  ve projede yaptığımız çalışmaların bir film şeridi gibi gözlerimizin önünden geçtiği güzel bir etkinliğe imza attılar. 

 

 


 








As İsmail Demirtepe, Sakarya Karasu Yassıgeçit Primary School 4 / A Class Teacher, I helped our students express their opinions about our project. Since the beginning of January 2021

Our students evaluated the project we participated in, from a multi-faceted perspective. They discussed the project from different angles and explained the impact of the knowledge and skills they learned in the project on themselves and their surroundings, on the project team. They also shared their reflections on the people they interact with, taking into consideration our teachers, fellow students, expert guests and educators who joined us from different countries and cities who worked with us, and informed us at remote meetings. Our students use a rhythm pattern based on the information they have learned in the project.

 They composed the lyrics of a song called "I Take Precautions" and performed them with the rhythm they determined. After our song, they remembered once again the sentences they remembered in the project, singing together. They created a beautiful event where we recall the important knowledge and skills we learned and where the work we did on the project passed before our eyes like a film strip.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İSMAİL DEMİRTEPE / SAKARYA KARASU YASSIGEÇİT İLKOKULU / MAYIS AYI E GÜVENLİK ÖĞRENCİ BİLGİLENDİRMESİ