İSMAİL DEMİRTEPE / SAKARYA KARASU YASSIGEÇİT İLKOKULU / ÖĞRENCİLERİMİZİN PROJE SONU DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİ VİDEOSU
Yassıgeçit ilkokulu Öğrencileri, Projemizi Değerlendiriyor.
-Yassıgeçit Köyü-Karasu -SAKARYA
Yassıgeçit Primary School Students Evaluate Our Project.
-Yassıgeçit Village-Karasu -SAKARYA
Sakarya Karasu Yassıgeçit İlkokulu 4/A Sınıf Öğretmeni
İsmail Demirtepe olarak , öğrencilerimizin projemizle ilgili görüşlerini ifade
etmelerini sağladım. 2021 yılının Ocak
ayının başından bu yana
katılım sağladığımız projeyi öğrencilerimiz çok yönlü olarak
değerlendirdiler. Projeyi farklı açılardan ele alarak , projede öğrendikleri
bilgi ve becerilerin kendilerinde ve çevresinde , proje ekibinde gösterdiği
etkiyi anlattılar. Farklı ülkelerden ve şehirlerden katılarak bizimle beraber
çalışan öğretmenlerimizi, öğrenci arkadaşlarımızı , uzaktan toplantılarda bizi
bilgilendiren alanında uzman konukları ve eğiticileri de düşünerek etkileşim halinde oldukları insanlara yansımalarını
da bizlerle paylaştılar. Öğrencilerimiz projede öğrendikleri bilgilerden hareketle
bir ritim kalıbı da kullanarak
" Önlemleri
Alıyorum " isimli bir şarkının sözlerini oluşturup , kendi belirledikleri
ritim ile beraber seslendirdiler.
Şarkımızdan sonra projede akıllarında kalan cümleleri beraber söyleyerek bir
kez daha hatırladılar. Öğrendiğimiz önemli bilgi ve becerileri tekrar
hatırladığımız ve projede yaptığımız
çalışmaların bir film şeridi gibi gözlerimizin önünden geçtiği güzel bir etkinliğe
imza attılar.
As İsmail Demirtepe, Sakarya Karasu Yassıgeçit Primary
School 4 / A Class Teacher, I helped our students express their opinions about
our project. Since the beginning of January 2021
Our students evaluated the project we participated in, from
a multi-faceted perspective. They discussed the project from different angles
and explained the impact of the knowledge and skills they learned in the
project on themselves and their surroundings, on the project team. They also
shared their reflections on the people they interact with, taking into
consideration our teachers, fellow students, expert guests and educators who
joined us from different countries and cities who worked with us, and informed
us at remote meetings. Our students use a rhythm pattern based on the
information they have learned in the project.
They composed the
lyrics of a song called "I Take Precautions" and performed them with
the rhythm they determined. After our song, they remembered once again the
sentences they remembered in the project, singing together. They created a
beautiful event where we recall the important knowledge and skills we learned
and where the work we did on the project passed before our eyes like a film
strip.
Yorumlar
Yorum Gönder